تبلیغات تجاری گمراه کننده، اپل را مجبور به پرداخت جریمه ۱۲ میلیون دلاری کرد



رگولاتور ضدانحصارطلبی ایتالیا شرکت اپل را به دلیل تبلیغات تجاری گمراه کننده در خصوص گوشی آیفون ۱۰ میلیون یورو (۱۲ میلیون دلار) جریمه کرد.


منبع برترین ها

درباره‌ی admusic02

همچنین ببینید

رونق کسب و کارها و بومی‌سازی عمیق‌تر شبکه ملی اطلاعات با نمایش دستاوردهای این شبکه

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران اعلام کرد که نمایش دستاوردهای شبکه ملی اطلاعات موجب رونق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *