زمان رسیدگی به شکایات در منطقه آذر رگولاتوری کاهش یافت



مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر از کاهش ۹۲ درصدی میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات سیار در این منطقه خبر داد.


منبع برترین ها

درباره‌ی admusic02

همچنین ببینید

کارکنان آمازون به دلیل شیوع ویروس کرونا اعتصاب کردند / استفاده از تلفن همراه در پروازهای آمریکایی ممنوع شد / ۱۰ ماموریت بزرگ علمی ناسا + اینفوگرافیک

اخبار فناوری را در این بخش دنبال کنید. منبع برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *